torsdag den 24. november 2011

Blue Bloods

Forfatter: Melissa De La Cruz.
Titel: Blue Bloods.
Udgivelse år: 2007.



Blue bloods synes jeg var en super god bog, den havde det hele som man forventer af en fantasy. Den hotte fyr til bedste ven, pigen der bestemmer og outsideren. Men det har et twist der gør den ekstra spænde med at alt det med vampyre, om at man ikke skal blive bidt for at blive en vamp. Og det med hvidløg og dracula, det synes jeg gjorde den lidt sjover at læse.

Jeg læste den på 2 dage og da jeg havde læst den færdig tænkte jeg "jeg kan da ikke være færdig"
Men i starten synes jeg den var lidt forvirrende, men hvis man læser videre bliver den super spænde og jeg kan ikke vente med at læse 2'eren.

Jeg anbefaler den til dem godt kan lide bøger om vampyre og fantasy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar