fredag den 25. november 2011

The Body Finder


Forfatter: Kimberly Derting.
Titel: The Body Finder.
Serie:The Body Finder.
Udgivelse år: 2010.
Læst på: Engelsk.



Violet har to store problemer, hun er vild med sin bedste ven og, kan føgle echo fra de døde. det hele begyndte da Violet var 8 år og fandt et lig, men har ikke fundet nogen i flere år. Først da en serie morder kommer til byen, begynder hun at føle det igen.

Det bliver en jagt efter en serie morder, og det er ikke helt ufarligt!



Jeg synes det var en fantastisk bog, jeg læste den på en dag og den er engelsk, det må sige en hel del. Jeg kunne virkelig godt lide historien, fordi det var noget man ikke havde hørt om før, og så var det også venskabet mellem Violet og Jay.

Det der fangede mig var titlen, det var grunden at jeg ville læse den. Da jeg var igang med bogen var det mest fra Violets synsvinkel, men en gang imellem kom det også fra morderens synsvinkel og, det synes jeg gjorde at man blev ved med at gætte med.

Det er et must at læse den hvis man kan lige overnaturlige bøger, for den var helt fantastisk!
jeg skal helt klart også læse 2éren, der hedder -DESIRES OF THE DEAD!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar